Prezentujemy reklamy przygotowane na jedno z największych wydarzeń sportowych i biznesowych w tym roku – zimową olimpiadę w Soczi. Od przystawek, przez dania główne, aż po desery.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W Polsce sporty zimowe są niedoceniane przez sponsorów, a to one od grudnia do marca dominują w mediach, gdy przerwę w rozgrywkach ma piłka nożna. Do tego niektórzy kibice zimowi są specyficzni, często nie interesują się dyscyplinami letnimi. Według szacunków Euromonitora rynek odzieży sportowej, napędzany wielkimi imprezami – między innymi olimpiadą w Soczi – urośnie w 2014 roku o 7 proc.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.