Uczta olimpijska, czyli przegląd reklam związanych z Soczi 2014Uczta olimpijska, czyli przegląd reklam związanych z Soczi 2014Uczta olimpijska, czyli przegląd reklam związanych z Soczi 2014Uczta olimpijska, czyli przegląd reklam związanych z Soczi 2014
Reklamowe dania bardziej i mniej smaczne (fot. Team GB)

Uczta olimpijska, czyli przegląd reklam związanych z Soczi 2014

Uczta olimpijska, czyli przegląd reklam związanych z Soczi 2014
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Prezentujemy reklamy przygotowane na jedno z największych wydarzeń sportowych i biznesowych w tym roku – zimową olimpiadę w Soczi. Od przystawek, przez dania główne, aż po desery.

W Polsce sporty zimowe są niedoceniane przez sponsorów, a to one od grudnia do marca dominują w mediach, gdy przerwę w rozgrywkach ma piłka nożna. Do tego niektórzy kibice zimowi są specyficzni, często nie interesują się dyscyplinami letnimi. Według szacunków Euromonitora rynek odzieży sportowej, napędzany wielkimi imprezami – między innymi olimpiadą w Soczi – urośnie w 2014 roku o 7 proc.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja