Uczta dla fanów reklam – Super Bowl 2015Uczta dla fanów reklam – Super Bowl 2015Uczta dla fanów reklam – Super Bowl 2015Uczta dla fanów reklam – Super Bowl 2015

Uczta dla fanów reklam – Super Bowl 2015

Uczta dla fanów reklam – Super Bowl 2015
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Jakie były najciekawsze spoty wyemitowane podczas największego święta branży reklamowej, Super Bowl? Jakie są wyznaczane przez nie trendy dla agencji na najbliższy rok? Tegoroczny finał NFL może nie obfitował w spektakularne produkcje, ale i tak warto im się przyjrzeć.

Jak co roku miliony osób zasiadły przed telewizorami, aby zobaczyć najważniejsze sportowe wydarzenie w Stanach Zjednoczonych – walkę o mistrzostwo zawodowej ligi NFL w futbolu amerykańskim. Zmagania przyciągają miliony: w 2011 roku rozgrywki oglądało 111 milionów ludzi. Rok temu rekord został pobity i wynosi obecnie 111,5 miliona widzów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja