Uczciwość i szczerość – „Kreatywność S.A.” - Marketing przy Kawie
Uczciwość i szczerość – „Kreatywność S.A.”Uczciwość i szczerość – „Kreatywność S.A.”Uczciwość i szczerość – „Kreatywność S.A.”Uczciwość i szczerość – „Kreatywność S.A.”

Uczciwość i szczerość – „Kreatywność S.A.”

Uczciwość i szczerość – „Kreatywność S.A.”
Ed Catmull, Amy Wallace

Ed Catmull, Amy Wallace

-

Ed Catmull, Amy Wallace

Ed Catmull, Amy Wallace

Faktem jest, że często mamy dobre powody, by nie być do końca uczciwi. W pracy są sytuacje, w których wolimy nie mówić głośno, co tak naprawdę myślimy. Fragment książki „Kreatywność S.A.” autorstwa twórcy Pixara.

Każdy, komu zadasz pytanie: „Czy ludzie powinni być uczciwi?”, odpowie twierdząco. Nie ma innej możliwości! Zaprzeczenie byłoby równoznaczne z przyzwoleniem na nieuczciwość, a to porównać można tylko z byciem przeciwnym umiejętności czytania i pisania lub karmieniu dzieci – brzmi to po prostu jak wykroczenie przeciwko moralności. [.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja