Ubłocona suknia - Marketing przy Kawie
Ubłocona sukniaUbłocona sukniaUbłocona sukniaUbłocona suknia

Ubłocona suknia

Ubłocona suknia
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

To może być ważny sygnał dla wielu reklamodawców: marketerzy zaangażowali członka brytyjskiej rodziny królewskiej do akcji promocyjnej! Pikanterii dodaje fakt, że kampania nie ma charakteru społecznego, lecz jest przedsięwzięciem typowo komercyjnym.

Nowatorska reklama pojawiła się w grudniu na łamach popularnych angielskich dzienników. W roli głównej wystąpiła 25-letnia Zara Phillips – córka księżniczki Anny, wnuczka królowej Elżbiety II.

Modelka siedzi w stylowej sukni, którą zaprojektował sam Roberto Cavalli. Jednak nie tyle fason kreacji czy nazwisko projektanta przykuwają uwagę.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja