Tym razem zrób to dla mamyTym razem zrób to dla mamyTym razem zrób to dla mamyTym razem zrób to dla mamy

Tym razem zrób to dla mamy

Tym razem zrób to dla mamy
Martyna Bienias

Martyna Bienias

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Martyna Bienias

Martyna Bienias

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Jak wiele jesteśmy gotowi zrobić dla swoich mam? Takie pytanie postawiła przed Duńczykami agencja turystyczna Spies Travel. Odpowiedź ma wesprzeć walkę o zwiększenie liczby narodzin dzieci w tym kraju.

Wszystko w ramach drugiej części kampanii z wątkiem zachęty do dbania o przyrost naturalny. Pierwsza odsłona, „Zrób to dla Danii”, spotkała się z szerokim zainteresowaniem i była gorąco dyskutowana.

Przypomnijmy: akcja to pomysł na promocję biura podróży Spies Travel. Przed rokiem usłyszano o nim na całym świecie za sprawą mockumentu wyprodukowanego przez agencję Robert/Boisen & Like-Minded.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja