Jakiś czas temu ogromne kontrowersje wzbudził billboard umieszczony przed jedną z chicagowskich kancelarii prawniczych, która specjalizuje się w przeprowadzaniu rozwodów. Reklama przedstawiała sylwetki roznegliżowanych kobiety i mężczyzny, a napis na billboardzie „Life’s short, get a divorce” zachęcał przechodniów do poważnego zastanowienia się nad pozbawionym rozrywek życiem małżeńskim i... do podjęcia odpowiednich kroków rozwodowych – najlepiej za pośrednictwem wspomnianej kancelarii. Po nakazie zdjęcia wyjątkowo skutecznej reklamy kancelaria się nie poddała – jej walka ma głębokie uzasadnienie.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.