McDonald's cieszy się zasłużoną popularnością. Jada w nim coraz więcej osób, kręci się o nim filmy... Popularność marki jest punktem odniesienia dyskusji zarówno o otyłości, jak i o odchudzaniu. Bo i to zostało „udowodnione”: na diecie fast-food można schudnąć.Niedawno „Gazeta Wyborcza” doniosła, że McDonald’s notuje duży wzrost przychodów i całkiem przyzwoity zysk w tym roku. A wydawać by się mogło, że protesty Amerykanów przeciw otyłości szerzącej się wskutek działalności koncernu powinny odnieść przeciwny skutek.
Zasługa w tym nie tylko szumu wokół sieci fast-food, ale przede wszystkim wyjątkowej zmiany strategii marketingowej od zeszłego roku.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.