Tycie odchudzanie na Big MacuTycie odchudzanie na Big MacuTycie odchudzanie na Big MacuTycie odchudzanie na Big Macu

Tycie odchudzanie na Big Macu

Tycie odchudzanie na Big Macu
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

McDonald's cieszy się zasłużoną popularnością. Jada w nim coraz więcej osób, kręci się o nim filmy... Popularność marki jest punktem odniesienia dyskusji zarówno o otyłości, jak i o odchudzaniu. Bo i to zostało „udowodnione”: na diecie fast-food można schudnąć.

Niedawno „Gazeta Wyborcza” doniosła, że McDonald’s notuje duży wzrost przychodów i całkiem przyzwoity zysk w tym roku. A wydawać by się mogło, że protesty Amerykanów przeciw otyłości szerzącej się wskutek działalności koncernu powinny odnieść przeciwny skutek.

Zasługa w tym nie tylko szumu wokół sieci fast-food, ale przede wszystkim wyjątkowej zmiany strategii marketingowej od zeszłego roku.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja