Tworzone przez konsumenta (customer made)Tworzone przez konsumenta (customer made)Tworzone przez konsumenta (customer made)Tworzone przez konsumenta (customer made)

Tworzone przez konsumenta (customer made)

Tworzone przez konsumenta (customer made)
Trendwatching.com

Trendwatching.com

-

Trendwatching.com

Trendwatching.com

Marketing w końcu stał się rozmową. Co prawda jeszcze zazwyczaj nie rozmową pomiędzy firmami a klientami, tak jak to być powinno, ale przynajmniej globalną rozmową na temat firm, angażującą miliony konsumentów.

Na stronach internetowych takich jak Planetfeedback.com, Thecomplaintstation.com, Epinions, About.com, w setkach tysięcy blogów, na stronach różnego rodzaju społeczności, na forach, w wirusowych e-mailach, na elektronicznych tablicach ogłoszeń – gdziekolwiek by nie zajrzeć, wszędzie konsumenci bez przerwy wymieniają się spostrzeżeniami, opiniami i komentarzami na temat produktów i usług, marek i firm.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się