Tworzone przez konsumenta – customer madeTworzone przez konsumenta – customer madeTworzone przez konsumenta – customer madeTworzone przez konsumenta – customer made
Może zwykły konsument przy kawie wymyśli coś, co zrewolucjonizuje twoją ofertę? (fot. Pixabay)

Tworzone przez konsumenta – customer made

Tworzone przez konsumenta – customer made
Trendwatching.com

Trendwatching.com

-

Trendwatching.com

Trendwatching.com

Marketing w końcu stał się rozmową. Co prawda jeszcze zazwyczaj nie rozmową pomiędzy firmami a klientami, tak jak to być powinno, ale przynajmniej globalną rozmową na temat firm, angażującą miliony konsumentów.

Konsumenci bez przerwy wymieniają się online spostrzeżeniami, opiniami i komentarzami na temat produktów i usług, marek i firm. Robią to m.in.:

na stronach takich jak Planetfeedback.com, Thecomplaintstation.com, Epinions czy About.com,
na forach,
w wirusowo rozsyłanych e-mailach,
na elektronicznych tablicach ogłoszeń…

O twojej firmie też zapewne tam piszą – albo za moment zaczną to robić.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się