„Twoja stara” do zastąpienia. Czy Microsoftowi dobrze wyszła ta kampania? Case study„Twoja stara” do zastąpienia. Czy Microsoftowi dobrze wyszła ta kampania? Case study„Twoja stara” do zastąpienia. Czy Microsoftowi dobrze wyszła ta kampania? Case study„Twoja stara” do zastąpienia. Czy Microsoftowi dobrze wyszła ta kampania? Case study
Case study kampanii Internet Explorer 9

„Twoja stara” do zastąpienia. Czy Microsoftowi dobrze wyszła ta kampania? Case study

„Twoja stara” do zastąpienia. Czy Microsoftowi dobrze wyszła ta kampania? Case study
Ciszewski PR

Ciszewski PR

-

Ciszewski PR

Ciszewski PR

Akcja promująca Internet Explorer 9 miała zupełnie inny charakter niż dotychczasowe kampanie przeglądarek. Jak narodził się jej pomysł i jak wyglądały poszczególne etapy? Czy „twoja stara” miała swoich przeciwników? Jak udało się ostatecznie wdrożyć pomysł w życie?

Nowa wersja przeglądarki powstała z udziałem inżynierów, użytkowników oraz marketerów. Deweloperzy wzięli pod uwagę nie tylko rady ekspertów, ale także konsumentów, przyszłych użytkowników aplikacji. Uwzględnili ich opinie, również te krytyczne.
Na początku roku firma Saatchi & Saatchi otrzymała brief od polskiego oddziału Microsoftu
Należało na nowo zdefiniować strategię pozycjonowania marki oraz odświeżyć jej wizerunek.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja