Twoja Stara do zastąpieniaTwoja Stara do zastąpieniaTwoja Stara do zastąpieniaTwoja Stara do zastąpienia

Twoja Stara do zastąpienia

Twoja Stara do zastąpienia
Ciszewski PR

Ciszewski PR

-

Ciszewski PR

Ciszewski PR

Akcja promująca Internet Explorer 9 miała zupełnie inny charakter niż dotychczasowe kampanie przeglądarek. Jak narodził się jej pomysł i jak wyglądały poszczególne etapy? Czy „Twoja Stara” miała swoich przeciwników? Jak udało się ostatecznie wdrożyć pomysł w życie?

Nowa wersja przeglądarki powstała z udziałem inżynierów, użytkowników oraz marketerów. Deweloperzy wzięli pod uwagę nie tylko rady ekspertów, ale także konsumentów, przyszłych użytkowników aplikacji – ich opinie, również te krytyczne.

Na początku roku firma Saatchi & Saatchi otrzymała brief od polskiego oddziału Microsoftu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja