Konsumenci poszukujący najlepszych, najświeższych i najbardziej odpowiednich dla siebie ofert nie szukają już kontaktu z „kimkolwiek”. Zasięgają opinii swego rynkowego „bliźniaka”: innego konsumenta gdzieś w dalekim świecie, który myśli, reaguje, cieszy się oraz konsumuje dobra w zupełnie ten sam sposób.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Czy aby nie działa nam na nerwy już choćby to, że konsumenci podejmują obecnie decyzje o zakupie na podstawie pogłosek, porównań cen, recenzji, rankingów i rekomendacji*? A więc lepiej zbierzmy siły przed zmasowanym atakiem nowo wyłaniającego się trendu: POKREWIEŃSTWA W KONSUMPCJI. W świecie sprzed powstania Sieci nieprzewidywalne oddziaływanie plotki i pogłoski ograniczone było do środowiska osób z realnego świata: przyjaciół i garstki zaufanych ekspertów.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.