Twój bliźniak w świecie konsumpcji (TWINSUMER)Twój bliźniak w świecie konsumpcji (TWINSUMER)Twój bliźniak w świecie konsumpcji (TWINSUMER)Twój bliźniak w świecie konsumpcji (TWINSUMER)

Twój bliźniak w świecie konsumpcji (TWINSUMER)

Twój bliźniak w świecie konsumpcji (TWINSUMER)
Trendwatching.com

Trendwatching.com

-

Trendwatching.com

Trendwatching.com

Konsumenci poszukujący najlepszych, najświeższych i najbardziej odpowiednich dla siebie ofert nie szukają już kontaktu z „kimkolwiek”. Zasięgają opinii swego rynkowego „bliźniaka”: innego konsumenta gdzieś w dalekim świecie, który myśli, reaguje, cieszy się oraz konsumuje dobra w zupełnie ten sam sposób.

Czy aby nie działa nam na nerwy już choćby to, że konsumenci podejmują obecnie decyzje o zakupie na podstawie pogłosek, porównań cen, recenzji, rankingów i rekomendacji*? A więc lepiej zbierzmy siły przed zmasowanym atakiem nowo wyłaniającego się trendu: POKREWIEŃSTWA W KONSUMPCJI.   W świecie sprzed powstania Sieci nieprzewidywalne oddziaływanie plotki i pogłoski ograniczone było do środowiska osób z realnego świata: przyjaciół i garstki zaufanych ekspertów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja