Wykorzystanie twarzy w niemal każdym przypadku może zwiększyć emocjonalny efekt reklamy. Zdecydowanie przyciąga uwagę, a użycie różnych twarzy, wyrażających różne uczucia umożliwia dostosowanie komunikatu reklamowego do rodzaju promowanego produktu.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Twarz jest elementem reklamy, który zawsze zagwarantuje skupienie uwagi. Zbliżenie ludzkiej twarzy to typ zdjęcia, które zatrzymuje większość czytelników i widzów przynajmniej na chwilę, szczególnie gdy model patrzy prosto na czytelnika (Maybelline, Capivit A+E, L’Oreal). Skuteczne są nawet zdjęcia ukazujące jedynie część twarzy, zwłaszcza obejmującą oczy.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.