Twarz twarzy nierównaTwarz twarzy nierównaTwarz twarzy nierównaTwarz twarzy nierówna

Twarz twarzy nierówna

Twarz twarzy nierówna
Adam Warmiński

Adam Warmiński

-

, Marketing przy Kawie

Adam Warmiński

Adam Warmiński

Marketing przy Kawie

Wykorzystanie twarzy w niemal każdym przypadku może zwiększyć emocjonalny efekt reklamy. Zdecydowanie przyciąga uwagę, a użycie różnych twarzy, wyrażających różne uczucia umożliwia dostosowanie komunikatu reklamowego do rodzaju promowanego produktu.

Twarz jest elementem reklamy, który zawsze zagwarantuje skupienie uwagi. Zbliżenie ludzkiej twarzy to typ zdjęcia, które zatrzymuje większość czytelników i widzów przynajmniej na chwilę, szczególnie gdy model patrzy prosto na czytelnika (Maybelline, Capivit A+E, L’Oreal). Skuteczne są nawet zdjęcia ukazujące jedynie część twarzy, zwłaszcza obejmującą oczy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja