Twarde lądowanie - Marketing przy Kawie
Twarde lądowanieTwarde lądowanieTwarde lądowanie

Twarde lądowanie

Twarde lądowanie
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem. Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

Wydajesz sporo pieniędzy i tworzysz fantastyczny viral, którego komentatorzy nie mogą się nachwalić. A on nie dość, że ma stosunkowo niską oglądalność, to jeszcze jest brany za dzieło twojej najgroźniejszej konkurencji. Ten koszmarny sen marketera spełnił się w przypadku francuskiej firmy Conforama i jej powietrznego desantu mebli na Paryż.

W początkach kwietnia br. pojawiły się w Internecie filmy ukazujące przedziwne wydarzenie – filmowane w ruchu, kamerą „z ręki” zbiorowe lądowanie mebli: kanap, szaf, krzeseł i foteli:

Po około dwóch tygodniach pojawiły się dłuższe filmy zdradzające zleceniodawcę: francuską sieć meblarską Conforama, obecną również w wielu krajach Europy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja