Turystyka internautów - Marketing przy Kawie
Turystyka internautówTurystyka internautówTurystyka internautówTurystyka internautów

Turystyka internautów

Turystyka internautów
Firma badawcza Gemius SA opublikowała wyniki badania trackingowego poświęconego rynkowi turystycznemu. Jak wynika z raportu „Turystyka internautów. Styczeń – kwiecień 2007”, najlepiej rozpoznawane biura podróży to Orbis i Triada.

Raport „Turystyka internautów” to cenne źródło informacji o oczekiwaniach i zwyczajach wyjazdowych polskich użytkowników Internetu. Powtarzane w odstępach miesięcznych badanie pozwala na bieżąco obserwować kondycję marek biur podróży, tanich linii lotniczych oraz portali turystycznych, a także zmiany nastawienia konsumentów do oferty turystycznej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to