Tureckie linie lotnicze, będące rówieśnikiem przeżywającego kłopoty LOT-u, chcą zostać globalną marką. Nie siląc się na marketingowe wyrafinowanie, podpisują liczne umowy sponsorskie z gwiazdami sportu. Spot z udziałem Lionela Messiego i Kobe Bryanta wyświetlono w ciągu miesiąca ponad sto milionów razy.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Reklama nie jest oszałamiająca. Oto na pokładzie samolotu Messi i Bryant rywalizują o uwagę małego chłopca, wahającego się, od kogo wziąć autograf. Zaczyna się od sztuczek z piłkami, a kończy na cyrkowych popisach układania budowli z kart i skręcania figur zwierzątek z baloników.
Gdyby nie udział gwiazd, ta kampania przeszłaby w Polsce kompletnie bez echa, bo marka tureckiego przewoźnika jest u nas mało znana.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.