Takiej książki nie było i pewnie drugiej podobnej szybko nie będzie. Cała teraźniejsza i aktualna wiedza o badaniach marketingowych na wyciągnięcie ręki. Od razu jednak nasuwa się pytanie – co dalej? Jaka przyszłość czeka branżę pomagającą swoim klientom podejmować decyzje na podstawie danych?Rok, w którym wychodzi książka „Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?”, poprzedzał bardzo trudny czas dla wielu branż. To był rok odwołanych imprez masowych, kwarantanny, zmian funkcjonowania wielu gałęzi biznesu. To rok pandemii Covid-19. Dotknął on również branżę badawczą.
W bardzo krótkim okresie dostarczyciele wiedzy o konsumencie musieli przeskoczyć z rozmów z respondentami w salach fokusowych i ich domach na rozwiązania online.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.