Trzy litery za siedem milionówTrzy litery za siedem milionówTrzy litery za siedem milionówTrzy litery za siedem milionów

Trzy litery za siedem milionów

Trzy litery za siedem milionów
Piotr Kwiatkowski

Piotr Kwiatkowski

-

Piotr Kwiatkowski

Piotr Kwiatkowski

Kwotę 35 milionów złotych za używanie nazwy PKP miałaby wydać do końca 2015 roku spółka Przewozy Regionalne. Oznacza to wydatek rzędu 7 milionów złotych rocznie. Czy nazwa PKP jest warta tych pieniędzy?

Spółka PKP Przewozy Regionalne podjęła decyzję o nazewniczym rozwodzie z PKP. Przyjemność dalszego korzystania z nazwy PKP miałaby kosztować firmę aż 35 milionów złotych do 2015 roku. Z jednej strony możemy zastanawiać się, czy PKP jest rzeczywiście warta tych pieniędzy. Kolejne pytanie, jakie się nasuwa, to czy Przewozy Regionalne wybrały właściwą nazwę i jakie są tego konsekwencje, a także dlaczego zabieg wycięcia „PKP” musi kosztować 2 miliony złotych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się