Masowa reklama umiera. Doświadczeni konsumenci lekceważą reklamy telewizyjne i prasowe, bannery online, a nawet bardziej zmyślne formy komunikacji marketingowej. Trzeba zatem obmyślać ciekawsze sposoby wciągania konsumenta w świat marki. Na przykład dawać mu produkty do wypróbowania.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Pisaliśmy już o customer made i nowej niszy jako potężnych trendach, które mogą wyprzeć archaiczne sposoby marketingowego myślenia. Wiele mówiono już też na temat reklamy opartej na badaniach preferencji odbiorców, a także o przekazywanej z ust do ust opinii jako sposobach odchodzenia od reklamy masowej.
Tryvertising to kolejna obiecująca marketingowa możliwość.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.