Tryb AI w Google – jakie zmiany z sobą niesie? - Marketing przy Kawie
Tryb AI w Google zmienia zasady gry. Co to oznacza dla użytkowników, marketerów i e-commerce?Tryb AI w Google zmienia zasady gry. Co to oznacza dla użytkowników, marketerów i e-commerce?Tryb AI w Google zmienia zasady gry. Co to oznacza dla użytkowników, marketerów i e-commerce?Tryb AI w Google zmienia zasady gry. Co to oznacza dla użytkowników, marketerów i e-commerce?
Użytkownicy zmieniają swoje zapytania w Google – czas dopracować treści marek (fot. Firmbee/Pexels)

Tryb AI w Google zmienia zasady gry. Co to oznacza dla użytkowników, marketerów i e-commerce?

Tryb AI w Google zmienia zasady gry. Co to oznacza dla użytkowników, marketerów i e-commerce?
Katarzyna Lisaniewicz

Katarzyna Lisaniewicz

-

SEM expert, Dentsu Polska

Katarzyna Lisaniewicz

Katarzyna Lisaniewicz

SEM expert
Dentsu Polska

Od ponad 8 lat jest związana z marketingiem internetowym. Obecnie jest ekspertką w zespole SEM w Dentsu Polska, gdzie wspiera rozwój zespołu, tworzy i wdraża narzędzia wspierające działania SEM oraz przygotowuje rozbudowane strategie do działań w Google i Bing. Prowadzi również zajęcia z zakresu Google Ads oraz Google Analytics na uczelni WSB Merito.

Google uruchomiło w Polsce nowy Tryb AI – przełomową funkcję wyszukiwarki. Działa ona jak inteligentny czat i generuje pełne, rozbudowane odpowiedzi na pytania użytkowników. Co to zmieni dla marketerów, branży e-commerce i dla samych użytkowników?

Po pierwsze, czym jest AI Mode (Tryb AI)? Doprecyzujmy. To nowa funkcja i zakładka w wyszukiwarce Google, która odpowiada na dłuższe, naturalne zapytania w dłuższy i bardziej rozbudowany sposób, odnosząc się również do odpowiednich stron internetowych. Już wcześniej Google wprowadziło funkcję „Przegląd AI” w wynikach wyszukiwania. Ona też generowała rozbudowane odpowiedzi i podsumowania, ale AI Mode to pełnoprawny czat AI.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to