Trudny żywot kobiet podczas mundialuTrudny żywot kobiet podczas mundialuTrudny żywot kobiet podczas mundialuTrudny żywot kobiet podczas mundialu

Trudny żywot kobiet podczas mundialu

Trudny żywot kobiet podczas mundialu
Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Mistrzostwa świata w piłce nożnej w pełni. Tysiące fanów futbolu udały się z pielgrzymką do Niemiec, aby oglądać swoich idoli na żywo z trybun stadionów. Kibice o mniej zasobnych portfelach musieli zadowolić się śledzeniem mundialowych potyczek przed telewizorami. A co w tym czasie porabiają partnerki ogarniętych futbolową manią kibiców? Potrzeby przedstawicielek płci pięknej nie zainteresowanych piłką nożną jako pierwsza dostrzegła Szwajcaria. Teraz specjalną ofertę dla pań przygotował brytyjski portal Tiscali.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja