Trudna sztuka prowadzenia media relations. 10 przykazań, jak robić to dobrze - Marketing przy Kawie
Trudna sztuka prowadzenia media relations. 10 przykazań, jak robić to dobrzeTrudna sztuka prowadzenia media relations. 10 przykazań, jak robić to dobrzeTrudna sztuka prowadzenia media relations. 10 przykazań, jak robić to dobrzeTrudna sztuka prowadzenia media relations. 10 przykazań, jak robić to dobrze
Wypowiedzi poza protokołem nie istnieją (fot. wellphoto/Fotolia)

Trudna sztuka prowadzenia media relations. 10 przykazań, jak robić to dobrze

Trudna sztuka prowadzenia media relations. 10 przykazań, jak robić to dobrze
Iwona Kubicz

Iwona Kubicz

-

prezes, Procontent Communication

Iwona Kubicz

Iwona Kubicz

prezes
Procontent Communication

Specjalizuje się w projektach z zakresu corporate PR i zarządzania kryzysowego, CSR oraz employer brandingu. Członkini International Public Relations Association, jurorka w konkursie IPRA Golden World Awards w kategorii komunikacja w kryzysie oraz public affairs and lobbing.

Relacje z mediami to w dalszym ciągu podstawa PR-u – dobrze prowadzone, zawsze są w cenie. Rzecznik lub PR-owiec, który zbierze interesujące dane na czas, pomoże autoryzować tekst czy zaproponuje wyjątkowy temat na wyłączność, był, jest i będzie przez dziennikarzy ceniony.

Dziennikarze coraz bardziej potrzebują pomocy przy zbieraniu danych i opracowywaniu ciekawych tematów. Konsolidacja wydawnictw wymusza na nich szybsze tempo pracy i przygotowywanie znacznie większej liczby materiałów niż to miało miejsce w latach ubiegłych.

Na świecie agencje PR obsługujące klientów szczególnie z branży finansowej, IT czy nowych mediów coraz częściej działają podobnie jak agencje informacyjne – tworzą wiele specjalistycznych materiałów, które każdego dnia są udostępniane mediom poprzez platformy eksperckie: analityczne, technologiczne, finansowe oraz w formie blogów i wideoblogów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to