Trójwymiarowe radio - Marketing przy Kawie
Trójwymiarowe radioTrójwymiarowe radioTrójwymiarowe radioTrójwymiarowe radio

Trójwymiarowe radio

Trójwymiarowe radio
Paweł Ciemniewski

Paweł Ciemniewski

-

Paweł Ciemniewski

Paweł Ciemniewski

Krakowskie radio RMF wraz z firmą Seat wymyślili nową akcję promocyjną. W całym mieście rozwieszono billboardy przedstawiające gwiazdy muzyki. Billboardy te wydają się odrobinkę... niewyraźne. Usterka techniczna? Nie. Żeby wszystko zobaczyć dokładnie, będziemy potrzebować specjalnych okularów.

„RMF – jedyne trójwymiarowe radio w Polsce”, brzmi hasło kampanii. Oczywiście nie chodzi tu o samą rozgłośnię, lecz o owe billboardy, na których widzimy twarze m. in. Jennifer Lopez, Ricky’ego Martina, Cher czy Robbiego Williamsa. Oprócz twarzy i łatwo rozpoznawalnego żółto-niebieskiego logo RMF, na billboardach widnieją nieostre, rozmazane fragmenty zodiaku, przedstawiające znak, pod którym urodziły się dane gwiazdy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja