Krakowskie radio RMF wraz z firmą Seat wymyślili nową akcję promocyjną. W całym mieście rozwieszono billboardy przedstawiające gwiazdy muzyki. Billboardy te wydają się odrobinkę... niewyraźne. Usterka techniczna? Nie. Żeby wszystko zobaczyć dokładnie, będziemy potrzebować specjalnych okularów.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
„RMF – jedyne trójwymiarowe radio w Polsce”, brzmi hasło kampanii. Oczywiście nie chodzi tu o samą rozgłośnię, lecz o owe billboardy, na których widzimy twarze m. in. Jennifer Lopez, Ricky’ego Martina, Cher czy Robbiego Williamsa. Oprócz twarzy i łatwo rozpoznawalnego żółto-niebieskiego logo RMF, na billboardach widnieją nieostre, rozmazane fragmenty zodiaku, przedstawiające znak, pod którym urodziły się dane gwiazdy.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.