Polskie reklamy globalnych marek to rzadkość – najczęściej agencje adaptują oryginalne spoty otrzymane z centrali. Reklama Opla z udziałem piłkarzy Borussii Dortmund: Roberta Lewandowskiego, Jakuba Błaszczykowskiego i Łukasza Piszczka jest wyjątkiem.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Nowy spot z trójką polskich piłkarzy Borussii Dortmund, aktualnego mistrza Niemiec, to pierwsza od wielu lat reklama Opla przygotowana przez polską agencję. Na krajowym rynku agencje obsługujące globalne marki tworzą głównie adaptacje reklam wymyślonych i zrealizowanych przez główną agencję pracującą dla centrali.
Mówiąc inaczej, polskie oddziały dostosowują reklamę do lokalnych realiów, zachowując identyfikację wizualną brandu, muzykę oraz elementy strategii.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.