Trójkąt dortmundzki – polscy piłkarze w reklamie OplaTrójkąt dortmundzki – polscy piłkarze w reklamie OplaTrójkąt dortmundzki – polscy piłkarze w reklamie OplaTrójkąt dortmundzki – polscy piłkarze w reklamie Opla

Trójkąt dortmundzki – polscy piłkarze w reklamie Opla

Trójkąt dortmundzki – polscy piłkarze w reklamie Opla
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Polskie reklamy globalnych marek to rzadkość – najczęściej agencje adaptują oryginalne spoty otrzymane z centrali. Reklama Opla z udziałem piłkarzy Borussii Dortmund: Roberta Lewandowskiego, Jakuba Błaszczykowskiego i Łukasza Piszczka jest wyjątkiem.  

Nowy spot z trójką polskich piłkarzy Borussii Dortmund, aktualnego mistrza Niemiec, to pierwsza od wielu lat reklama Opla przygotowana przez polską agencję. Na krajowym rynku agencje obsługujące globalne marki tworzą głównie adaptacje reklam wymyślonych i zrealizowanych przez główną agencję pracującą dla centrali.

Mówiąc inaczej, polskie oddziały dostosowują reklamę do lokalnych realiów, zachowując identyfikację wizualną brandu, muzykę oraz elementy strategii.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zaprenumeruj newsletter aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów

Masz już konto? Zaloguj się