Trendy w digital marketingu 2025 – wybiera Kamil Bolek - Marketing przy Kawie
2025 rok i trendy w digital marketingu – okiem praktyka2025 rok i trendy w digital marketingu – okiem praktyka2025 rok i trendy w digital marketingu – okiem praktyka2025 rok i trendy w digital marketingu – okiem praktyka
Będziemy działać jeszcze bardziej interdyscyplinarnie (fot. Mikael Blomkvist/Pexels)

2025 rok i trendy w digital marketingu – okiem praktyka

2025 rok i trendy w digital marketingu – okiem praktyka
Kamil Bolek

Kamil Bolek

-

business development director, Tears of Joy

Kamil Bolek

Kamil Bolek

business development director
Tears of Joy

Ekspert w zakresie influencer marketingu oraz YouTube. Zajmował stanowiska CMO LifeTube oraz head of communication IndaHash. Z wykształcenia i zamiłowania PR-owiec i psycholog ekonomiczny. Wykładowca na studiach podyplomowych AGH w Krakowie, ALK w Warszawie i CDV w Poznaniu.

Potrzeba tworzenia atrakcyjnych treści wideo do social mediów, by zaistnieć w social search, skalowanie UGC i IGC, programy ambasadorskie dla początkujących twórców, którzy chcą zostać influencerami… Między innymi na te zjawiska radzi zwrócić uwagę w tym roku Kamil Bolek – business development director w agencji Tears of Joy, wcześniej szef marketingu w LifeTube.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to