Trendy w sponsoringu sportu w 2020 rokuTrendy w sponsoringu sportu w 2020 rokuTrendy w sponsoringu sportu w 2020 rokuTrendy w sponsoringu sportu w 2020 roku
Czas na większą kreatywność w sponsoringu sportowym (fot. Pixabay)

Trendy w sponsoringu sportu w 2020 roku

Trendy w sponsoringu sportu w 2020 roku
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Tegoroczne trendy w sponsoringu sportowym są mało spektakularne, ale istotne z punktu widzenia marek, które inwestują w ten obszar coraz większe środki. Rosnące koszty sponsoringu igrzysk olimpijskich czy największych klubów piłkarskich rodzą pytania o efektywność tego narzędzia. I prowokują marki do szukania nowych rozwiązań.

W najnowszym badaniu ARC Rynek i Opinia prawie połowa badanych Polaków korzystniej oceniła firmy zaangażowane w sponsoring sportu. Jako sponsorzy najlepiej rozpoznawane są duże marki. Takie, które stać na wieloletnią współpracę ze sportowcem i wsparcie wielkich turniejów sportowych w piłce nożnej, tenisie czy siatkówce.

Źródło: „Sponsoring monitor 2019”, ARC Rynek i Opinia, styczeń 2020

Jeśli jednak przyjrzeć się bardziej szczegółowo, nie jest to już takie proste.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się