Tegoroczne trendy w sponsoringu sportowym są mało spektakularne, ale istotne z punktu widzenia marek, które inwestują w ten obszar coraz większe środki. Rosnące koszty sponsoringu igrzysk olimpijskich czy największych klubów piłkarskich rodzą pytania o efektywność tego narzędzia. I prowokują marki do szukania nowych rozwiązań.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W najnowszym badaniu ARC Rynek i Opinia prawie połowa badanych Polaków korzystniej oceniła firmy zaangażowane w sponsoring sportu. Jako sponsorzy najlepiej rozpoznawane są duże marki. Takie, które stać na wieloletnią współpracę ze sportowcem i wsparcie wielkich turniejów sportowych w piłce nożnej, tenisie czy siatkówce.
Źródło: „Sponsoring monitor 2019”, ARC Rynek i Opinia, styczeń 2020
Jeśli jednak przyjrzeć się bardziej szczegółowo, nie jest to już takie proste.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.