Trendy, które zmieniają świat (nie tylko komunikacji marketingowej)Trendy, które zmieniają świat (nie tylko komunikacji marketingowej)Trendy, które zmieniają świat (nie tylko komunikacji marketingowej)Trendy, które zmieniają świat (nie tylko komunikacji marketingowej)
„Komunikacja marketingowa 2030” (fot. okładka książki)

Trendy, które zmieniają świat (nie tylko komunikacji marketingowej)

Trendy, które zmieniają świat (nie tylko komunikacji marketingowej)
Robert Stępowski

Robert Stępowski

-

ekspert w dziedzinie marketingu terytorialnego, MarketingMiejsca.com.pl

Robert Stępowski

Robert Stępowski

ekspert w dziedzinie marketingu terytorialnego
MarketingMiejsca.com.pl

Założyciel serwisu MarketingMiejsca.com.pl. Od dziesięciu lat obserwuje działania marketingowe gmin, miast oraz regionów. Przygotowuje raporty dotyczące działań, a także wydatków marketingowych jednostek samorządu terytorialnego.

Jak będzie wyglądał świat za 5, 10 czy 15 lat? Digital – tego słowa nie trzeba już nawet odmieniać przez wszystkie przypadki, ponieważ środowisko on-line, w którym będziemy żyć, stanie się tak naturalne, jak oddychanie. Samoprowadzące się auta, nanotechnologie, internet rzeczy i wirtualna rzeczywistość – to nasza przyszłość, i to całkiem nieodległa. Tak przynajmniej twierdzą rozmówcy Roberta Stępowskiego w książce „Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja