Trendy EKO-ISO. Biznes myśli o Gai? - Marketing przy Kawie
Trendy EKO-ISO. Biznes myśli o Gai?Trendy EKO-ISO. Biznes myśli o Gai?Trendy EKO-ISO. Biznes myśli o Gai?Trendy EKO-ISO. Biznes myśli o Gai?

Trendy EKO-ISO. Biznes myśli o Gai?

Trendy EKO-ISO. Biznes myśli o Gai?
Bartosz Podgórczyk

Bartosz Podgórczyk

-

Bartosz Podgórczyk

Bartosz Podgórczyk

Z całą pewnością można mówić o uprawianiu brandingu w sferze ISO. Istnieje pojęcie Green Clubów, funkcjonuje ekskluzywna społeczność ich członków. Intensywny marketing znaku ISO to nowa forma sprzedaży produktów przyjaznych środowisku. Firmy korzystające w pełni z posiadania tego dobrowolnie zdobywanego certyfikatu mają świadomość jego wartości.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to