Transformacja niedoskonała - Marketing przy Kawie
Transformacja niedoskonałaTransformacja niedoskonałaTransformacja niedoskonałaTransformacja niedoskonała

Transformacja niedoskonała

Transformacja niedoskonała
Artur Jurkiewicz

Artur Jurkiewicz

-

Artur Jurkiewicz

Artur Jurkiewicz

Ostatnimi czasy modne stało się tworzenie kampanii reklamowych wszelkiego rodzaju urządzeń, opartych na motywie transformacji tychże w roboty. Z tego wcale nie nowego pomysłu postanowili skorzystać również marketerzy z firmy Citroen, przygotowując reklamę Citroena C4. I zapewne nie byłoby o czym pisać, jako że reklama ta niczym specjalnym się nie wyróżnia, gdyby nie jej przeróbka, która pojawiła się w Internecie. Prześmiewcza wersja zdecydowanie bije na głowę to, co wykoncypował sobie Citroen.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to