Trampki LennonaTrampki LennonaTrampki LennonaTrampki Lennona

Trampki Lennona

Trampki Lennona
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

Wizerunek zmarłego artysty na trampkach? Co za niesmaczna bzdura! Jednak na taki krok odważyła się firma Nike. Co więcej, zapowiada kontynuację serii obuwia odwołującej się do postaci sławnych pacyfistów.

Od tragicznej śmierci Johna Lennona w Nowym Jorku minęło już blisko 25 lat. Wizerunek słynnego eks-Beatlesa wciąż jednak zachowuje siłę oddziaływania, skłaniającą do wykorzystania w reklamie.

Dokonał tego koncern Nike, właściciel marki Converse. Inspiracją dla tej firmy była okładka legendarnego już albumu Beatlesów „Abbey Road”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja