Wizerunek zmarłego artysty na trampkach? Co za niesmaczna bzdura! Jednak na taki krok odważyła się firma Nike. Co więcej, zapowiada kontynuację serii obuwia odwołującej się do postaci sławnych pacyfistów.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Od tragicznej śmierci Johna Lennona w Nowym Jorku minęło już blisko 25 lat. Wizerunek słynnego eks-Beatlesa wciąż jednak zachowuje siłę oddziaływania, skłaniającą do wykorzystania w reklamie.
Dokonał tego koncern Nike, właściciel marki Converse. Inspiracją dla tej firmy była okładka legendarnego już albumu Beatlesów „Abbey Road”.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.