Trafne wyzyskanie kontekstuTrafne wyzyskanie kontekstuTrafne wyzyskanie kontekstuTrafne wyzyskanie kontekstu

Trafne wyzyskanie kontekstu

Trafne wyzyskanie kontekstu
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Niedawno usłyszałam w radiu, po zapowiedzi bloku reklamowego, takie oto stwierdzenie: "Uwaga! Jest coś, co łączy wiele z tych firm, których reklamy zaraz usłyszycie". Zaciekawiło mnie to. Zaczęłam wsłuchiwać się w kolejne reklamy, szukając elementu, który łączyłby je wszystkie.

Oczywiście nadaremnie, gdyż po pierwsze, chodziło o firmy, nie o reklamy, po drugie zaś, reklamy radiowe i tak są podobne do siebie w wielu elementach formalnych, treściowo zaś zasadniczo od siebie odbiegają.

Ograniczenie medium do jednego kanału zmysłów powoduje upodobnienie wszelkich reklam radiowych – zazwyczaj przemawia w nich głęboki głos męski, budzący zaufanie, mówiący dość szybko.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja