Niedawno usłyszałam w radiu, po zapowiedzi bloku reklamowego, takie oto stwierdzenie: "Uwaga! Jest coś, co łączy wiele z tych firm, których reklamy zaraz usłyszycie". Zaciekawiło mnie to. Zaczęłam wsłuchiwać się w kolejne reklamy, szukając elementu, który łączyłby je wszystkie.Oczywiście nadaremnie, gdyż po pierwsze, chodziło o firmy, nie o reklamy, po drugie zaś, reklamy radiowe i tak są podobne do siebie w wielu elementach formalnych, treściowo zaś zasadniczo od siebie odbiegają.
Ograniczenie medium do jednego kanału zmysłów powoduje upodobnienie wszelkich reklam radiowych – zazwyczaj przemawia w nich głęboki głos męski, budzący zaufanie, mówiący dość szybko.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.