Tom Tailor startuje z GronemTom Tailor startuje z GronemTom Tailor startuje z GronemTom Tailor startuje z Gronem

Tom Tailor startuje z Gronem

Tom Tailor startuje z Gronem
Tom Tailor, Grono.net

Tom Tailor, Grono.net

-

Tom Tailor, Grono.net

Tom Tailor, Grono.net

W sierpniu 2007 roku marka Tom Tailor, należąca do Procter & Gamble, wprowadziła do sprzedaży serię kosmetyków Speedlife. Beyond Interactive, dział internetowy domu mediowego Mediacom zadecydował o przeprowadzeniu kluczowej części kampanii reklamowej w Grono.net – witrynie idealnie odpowiadającemu grupie docelowej produktów (przedział wiekowy użytkowników: 19 – 25 lat). Kampania „Speedlife – be free” trwała od 3 września do 5 października br. Prezentujemy przykład efektywnej kampanii internetowej przy wykorzystaniu serwisu społecznościowego.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja