To nie jest zły czas na eksperymenty – wyzwania dla reklamy w 2013 rokuTo nie jest zły czas na eksperymenty – wyzwania dla reklamy w 2013 rokuTo nie jest zły czas na eksperymenty – wyzwania dla reklamy w 2013 rokuTo nie jest zły czas na eksperymenty – wyzwania dla reklamy w 2013 roku
W doświadczeniu liczy się precyzja, ale i wyobraźnia (fot. Kesu/Fotolia)

To nie jest zły czas na eksperymenty – wyzwania dla reklamy w 2013 roku

To nie jest zły czas na eksperymenty – wyzwania dla reklamy w 2013 roku
redakcja

redakcja

-

Choć sytuacja na rynku nie skłania do optymizmu, warto inwestować w reklamę. Warto też eksperymentować i poszerzać kompetencje agencji reklamowych. Jeśli są do tego narzędzia, stawiać na modele efektywnościowe, a na pewno myśleć poważnie o kanale mobilnym. O sytuacji reklamy w 2013 roku w Polsce mówią: Szymon Gutkowski (DDB Warszawa), Mateusz Zmyślony (Grupa Eskadra), Krzysztof Andrzejczak (Hypermedia Isobar) i Andrzej Horoch (Workroom Agency).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja