Po świetnie przeprowadzonej akcji promocyjnej „Polakom gratulujemy Żywca” przyszedł czas na utrwalenie efektów kampanii w świadomości odbiorców. Stąd też nowy spot reklamowy, w którym tak naprawdę nic nie jest ważne. Ważny jest tylko Żywiec...Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
O ile wcześniejsza kampania medialna przekonywała wszystkich, że powinni być dumni z tego, że to w Polsce produkuje się piwo Żywiec (zob. K.Krawczyk, Żywcowi gratulujemy copywritera, "MpK-A", nr 75, 12-08-2004), nowa ma za zadanie skupić się tylko i wyłącznie na przyjemności jego picia. Zadanie to jednak realizowane jest w sposób bardzo ciekawy z marketingowego punktu widzenia.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.