To, co naprawdę ważne dla ŻywcaTo, co naprawdę ważne dla ŻywcaTo, co naprawdę ważne dla ŻywcaTo, co naprawdę ważne dla Żywca

To, co naprawdę ważne dla Żywca

To, co naprawdę ważne dla Żywca
Artur Jurkiewicz

Artur Jurkiewicz

-

Artur Jurkiewicz

Artur Jurkiewicz

Po świetnie przeprowadzonej akcji promocyjnej „Polakom gratulujemy Żywca” przyszedł czas na utrwalenie efektów kampanii w świadomości odbiorców. Stąd też nowy spot reklamowy, w którym tak naprawdę nic nie jest ważne. Ważny jest tylko Żywiec...

O ile wcześniejsza kampania medialna przekonywała wszystkich, że powinni być dumni z tego, że to w Polsce produkuje się piwo Żywiec (zob. K.Krawczyk, Żywcowi gratulujemy copywritera, "MpK-A", nr 75, 12-08-2004), nowa ma za zadanie skupić się tylko i wyłącznie na przyjemności jego picia. Zadanie to jednak realizowane jest w sposób bardzo ciekawy z marketingowego punktu widzenia.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja