Test sushiTest sushiTest sushiTest sushi

Test sushi

Test sushi
Bartłomiej Karaś

Bartłomiej Karaś

-

Bartłomiej Karaś

Bartłomiej Karaś

Programy nagradzające za ciągłą współpracę z firmą mają swoją specyfikę. Jeśli dobrze utrafi się w zainteresowania klienta, można zażądać od niego więcej niż od kogoś innego i co najważniejsze - taki klient z chęcią skorzysta z oferty.

Rozumienie psychologii konsumenta ma bez wątpienia wielką wartość w niemal każdej dyscyplinie marketingu. Oczywiście liczy się ono także przy projektowaniu programów lojalnościowych. Przede wszystkim zapomnijmy o racjonalności konsumentów: niemal żaden z nich nie przeprowadza kalkulacji, ile powinien wydać (jeśli chodzi o pieniądze), aby zyskać określoną nagrodę.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja