Tesla stała się nowym AppleTesla stała się nowym AppleTesla stała się nowym AppleTesla stała się nowym Apple
Elon Musk przedstawia swoją nowość (źr. wideo Tesla Unveils Model 3)

Tesla stała się nowym Apple

Tesla stała się nowym Apple
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Elon Musk jest nowym Stevem Jobsem – samochód wyprodukowany przez jego firmę okazał się tak kultowy jak iPhone. Ta kultowość niesie jednak ze sobą kilka problemów...

Zaprezentowany w kwietniu Model 3 – bo tak brzmi nazwa nowego samochodu Elona Muska – stał się symbolem zmian oczekiwań konsumentów.

Premiera elektrycznego pojazdu na początku nie zaskoczyła, bowiem prototypy zostały przyłapane przez fotografów już wcześniej na drogach. Ale to, co miało miejsce później, jest sytuacją bez precedensu. Skala zamówień była tak ogromna, że może stać się problemem dla Tesli.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się