Tesco sprzedaje się w metrzeTesco sprzedaje się w metrzeTesco sprzedaje się w metrzeTesco sprzedaje się w metrze

Tesco sprzedaje się w metrze

Tesco sprzedaje się w metrze
Edyta Żyrek

Edyta Żyrek

-

Edyta Żyrek

Edyta Żyrek

Idea skądinąd już znana: to nie klient przychodzi do sklepu, lecz sklep do klienta. Tę pozornie tylko oklepaną zamianę ról wykorzystało Tesco na rynku koreańskim, twórczo ją przy tym modyfikując. Rezultaty? Aż 130-procentowy wzrost sprzedaży online zapewnił marce pierwsze miejsce w tej kategorii. A agencja Cheil Worldwide z Seulu, która kampanię przygotowała, cieszy się z głównej nagrody w kategorii media w tegorocznym konkursie reklamy w Cannes.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się