Teoria zabawy - Marketing przy Kawie
Teoria zabawyTeoria zabawyTeoria zabawyTeoria zabawy

Teoria zabawy

Teoria zabawy
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem. Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

Volkswagen zmienia świat na lepsze, promuje markę i umacnia wizerunek odpowiedzialnej firmy. Jak? Na wesoło!

„Zabawa zmienia nasze zachowania na lepsze” – to proste hasło przyświeca szwedzkiej kampanii Volkswagena „The Fun Theory”, autorstwa agencji DDB ze Sztokholmu.

Firma wcale nie chwali się swoimi osiągnięciami na tym polu, ale zachęca do przedstawiania własnych pomysłów. Na stronie thefuntheory.com można umieścić swoje propozycje i obejrzeć dotychczas nadesłane, z których najlepsze zostaną oczywiście nagrodzone i zrealizowane.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja