Teoria i praktyka w pigułce - Marketing przy Kawie
Teoria i praktyka w pigułceTeoria i praktyka w pigułceTeoria i praktyka w pigułceTeoria i praktyka w pigułce

Teoria i praktyka w pigułce

Teoria i praktyka w pigułce
Dominik Sołowiej

Dominik Sołowiej

-

Dominik Sołowiej

Dominik Sołowiej

Sukces w działalności marketingowej wymaga nie tylko szczęścia i talentu, lecz także odpowiedniej wiedzy teoretycznej. Znajomość skomplikowanych mechanizmów reklamy, promocji i badań marketingowych to dziś warunek konieczny do podjęcia wyzwania, jakie stawia przed nami rynek. Książka „Badania marketingowe. Od teorii do praktyki” to interesujący przewodnik po świecie marketingu, napisany lekkim i zrozumiałym językiem.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to