Tendencyjna EraTendencyjna EraTendencyjna EraTendencyjna Era

Tendencyjna Era

Tendencyjna Era
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

Polska Telefonia Cyfrowa doczekała się miana kontrowersyjnego reklamodawcy. Właściciel marki Era w krótkim czasie ściągnął na siebie dwa poważne oskarżenia: o obrazę kobiet oraz mniejszości seksualnej.

Powodem pierwszej interwencji pełnomocnika rządu ds. równego statusu kobiet i mężczyzn była kampania billboardowa marki Era z młodą, uśmiechniętą blondynką na pierwszym planie. Poszło o uzupełniający napis: „Masz z nią 160 minut za 30 złotych”. Zdaniem Magdaleny Środy hasło to obraża płeć piękną, a cała kampania „narusza godność kobiet i ordynarnie wykorzystuje seksualne skojarzenia”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja