Polska Telefonia Cyfrowa doczekała się miana kontrowersyjnego reklamodawcy. Właściciel marki Era w krótkim czasie ściągnął na siebie dwa poważne oskarżenia: o obrazę kobiet oraz mniejszości seksualnej.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Powodem pierwszej interwencji pełnomocnika rządu ds. równego statusu kobiet i mężczyzn była kampania billboardowa marki Era z młodą, uśmiechniętą blondynką na pierwszym planie. Poszło o uzupełniający napis: „Masz z nią 160 minut za 30 złotych”. Zdaniem Magdaleny Środy hasło to obraża płeć piękną, a cała kampania „narusza godność kobiet i ordynarnie wykorzystuje seksualne skojarzenia”.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.