Temperatura rośnie, sprzedaż teżTemperatura rośnie, sprzedaż teżTemperatura rośnie, sprzedaż teżTemperatura rośnie, sprzedaż też

Temperatura rośnie, sprzedaż też

Temperatura rośnie, sprzedaż też
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Niewielkie komputery, których działanie zmienia się w zależności od otoczenia – ta wizja inżynierów dziś zaczyna powoli urzeczywistniać się za sprawą telefonów komórkowych i śladów, które jako konsumenci zostawiamy w Internecie. Google, wspólnie z producentem termometrów dla dzieci, zaczyna na niej nawet zarabiać.

W kwietniu 1999 roku Mark Weiser, wizjoner i naukowiec umiera na raka. Google jest wówczas garażową firmą założoną zaledwie siedem miesięcy wcześniej przez dwóch doktorantów: Siergieja Brina i Larry’ego Page’a, którzy dopiero udoskonalają swoją wyszukiwarkę, aby wraz z rozrostem Internetu działała coraz lepiej, a nie coraz gorzej.

To Weiser w latach osiemdziesiątych, jako szef słynnego centrum badawczego Xeroksa w Palo Alto ukuł termin „ubiquitous computing”, który można przetłumaczyć jako „wszędobylskie komputery”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się