Sustainability polaryzuje. Są szanse marketingowe - Marketing przy Kawie
„Eko sreko”, czyli dlaczego temat sustainability polaryzuje ludzi i dlaczego jest to szansa dla marek?„Eko sreko”, czyli dlaczego temat sustainability polaryzuje ludzi i dlaczego jest to szansa dla marek?„Eko sreko”, czyli dlaczego temat sustainability polaryzuje ludzi i dlaczego jest to szansa dla marek?„Eko sreko”, czyli dlaczego temat sustainability polaryzuje ludzi i dlaczego jest to szansa dla marek?
Temat sustainability stał się medialny, wręcz memiczny (fot. geralt/Pixabay)

„Eko sreko”, czyli dlaczego temat sustainability polaryzuje ludzi i dlaczego jest to szansa dla marek?

„Eko sreko”, czyli dlaczego temat sustainability polaryzuje ludzi i dlaczego jest to szansa dla marek?
Katarzyna Zalewska

Katarzyna Zalewska

-

head of sustainability expertise, Kantar Polska

Katarzyna Zalewska

Katarzyna Zalewska

head of sustainability expertise
Kantar Polska

Ekspertka firmy Kantar Polska, z wykształceniem pedagogicznym i socjologicznym. Ponad 11-letnie doświadczenie w branży badawczej pozwala jej z powodzeniem wspierać klientów biznesowych na rynku polskim i międzynarodowym. Od przeszło trzech lat specjalizuje się w obszarze kompleksowego budowania i realizowania strategii ESG i zrównoważonego rozwoju, z uwzględnieniem roli i komunikacji marki. Działa jako konsultantka, opierając się na największych bazach danych Kantar oraz lokalnych i globalnych analizach. Wspiera biznes klientów głównie z branży retail, food oraz finansowej i farmaceutycznej. Liderka polskiej edycji globalnego projektu Kantar Sustainability Sector Index. #Suscasterka – współtwórczyni podcastu poświęconego wyzwaniom zrównoważonego rozwoju w biznesie: #Suscasty by Kantar Polska. Autorka i współautorka licznych publikacji w tym obszarze tematycznym, m.in. Business Social Impact. Wykładowczyni na studiach MBA ESG Uczelni Łazarskiego. Prelegentka, uczestniczka licznych wydarzeń branżowych, m.in. Forum Zrównoważonego Rozwoju Forbes. Członkini Polskiego Towarzystwa Badania Rynku i Opinii.

Z roku na rok Polki i Polacy coraz mocniej różnicują się w postawach i zachowaniach względem wątków dotyczących zrównoważonego rozwoju. Mają dość „ekologicznych recept na życie”, narzekali m.in. na przymocowane nakrętki plastikowych butelek. Z drugiej strony – jak wskazują badania Kantar Polska – przybywa wśród nich osób, które są przychylne idei zrównoważonego rozwoju i działają na jej rzecz. Jak w tej rzeczywistości mogą odnaleźć się marki?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to