Ekspertka firmy Kantar Polska, z wykształceniem pedagogicznym i socjologicznym. Ponad 11-letnie doświadczenie w branży badawczej pozwala jej z powodzeniem wspierać klientów biznesowych na rynku polskim i międzynarodowym. Od przeszło trzech lat specjalizuje się w obszarze kompleksowego budowania i realizowania strategii ESG i zrównoważonego rozwoju, z uwzględnieniem roli i komunikacji marki. Działa jako konsultantka, opierając się na największych bazach danych Kantar oraz lokalnych i globalnych analizach. Wspiera biznes klientów głównie z branży retail, food oraz finansowej i farmaceutycznej. Liderka polskiej edycji globalnego projektu Kantar Sustainability Sector Index. #Suscasterka – współtwórczyni podcastu poświęconego wyzwaniom zrównoważonego rozwoju w biznesie: #Suscasty by Kantar Polska. Autorka i współautorka licznych publikacji w tym obszarze tematycznym, m.in. Business Social Impact. Wykładowczyni na studiach MBA ESG Uczelni Łazarskiego. Prelegentka, uczestniczka licznych wydarzeń branżowych, m.in. Forum Zrównoważonego Rozwoju Forbes. Członkini Polskiego Towarzystwa Badania Rynku i Opinii.