Telemarketing irytuje (skrypt telemarketingowy) - Marketing przy Kawie
Telemarketing irytuje (skrypt telemarketingowy)Telemarketing irytuje (skrypt telemarketingowy)Telemarketing irytuje (skrypt telemarketingowy)Telemarketing irytuje (skrypt telemarketingowy)

Telemarketing irytuje (skrypt telemarketingowy)

Telemarketing irytuje (skrypt telemarketingowy)
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Skrypt jest takim newralgicznym punktem akcji telemarketingowej, gdzie krzyżują się wymagania wszystkich działów związanych z obsługą telemarketingu. Myślę tu o skrypcie w szerokim znaczeniu, jako zapisie potrzeb akcji telemarketingowej, którego jednym z elementów jest zbiór gładkich i zgrabnych zdań dla telemarketera.

Skrypt telemarketingowy da się ułożyć na podstawie kilku zdań na temat oferty i celu akcji. Tylko po co? Lepiej zrobić go na podstawie dokładniejszych informacji o ofercie. Dobry telemarketer i tak potrafi sprzedać produkt, nie widząc go na oczy. Skrypt go prowadzi i uczy wartości sprzedawanego produktu. Kiedyś byłem świadkiem następującej sceny: telemarketer na pytanie, czy widział już produkt wcześniej, odpowiedział: “Nie, ale mam napisane w skrypcie, że jest doskonały, więc pewnie tak musi być” – taka wiara może góry przenosić (a przynajmniej zwiększyć poziom sprzedaży).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to