Telemarketing irytuje (regulacje branżowe) - Marketing przy Kawie
Telemarketing irytuje (regulacje branżowe)Telemarketing irytuje (regulacje branżowe)Telemarketing irytuje (regulacje branżowe)Telemarketing irytuje (regulacje branżowe)

Telemarketing irytuje (regulacje branżowe)

Telemarketing irytuje (regulacje branżowe)
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Istnieją pewne zasady przyjęte przez organizacje marketingu bezpośredniego, samoregulujące działania tej branży. FEDMA przygotowała zestaw zaleceń, które powinny być przestrzegane przez centra telemarketingowe. W naszym kraju za ich propagację odpowiedzialne jest SMB i w formie ujętej w Kodeksie Etycznym tego stowarzyszenia obowiązują one wszystkich jego członków. W artykule zostały przedstawione zarówno zalecenia europejskiej federacji, jak ich przystosowanie do polskich warunków w dokumencie przygotowanym przez SMB.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja