Telemarketing irytuje (baza danych) - Marketing przy Kawie
Telemarketing irytuje (baza danych)Telemarketing irytuje (baza danych)Telemarketing irytuje (baza danych)Telemarketing irytuje (baza danych)

Telemarketing irytuje (baza danych)

Telemarketing irytuje (baza danych)
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Kilka istotnych spraw związanych z przygotowywaniem kampanii telemarketingowej: baza danych jako narzędzie niezbędne ale stwarzające nieco problemów. Prześledzimy te kwestie, które mogą już na początku, w trakcie przygotowywania akcji, stanowić pewne zagrożenie dla jej przebiegu. Nieważne, czy spisana na fiszkach, czy w tabeli w jakimś programie, czy zawarta w rozbudowanej aplikacji dedykowanej do obsługi firmy - w każdych warunkach mogą pojawić się kłopoty.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to