Telemarketing irytuje (antytelemarketing)Telemarketing irytuje (antytelemarketing)Telemarketing irytuje (antytelemarketing)Telemarketing irytuje (antytelemarketing)
Gdy telemarketing irytuje, nie musimy go pokornie znosić (fot. Pixabay)

Telemarketing irytuje (antytelemarketing)

Telemarketing irytuje (antytelemarketing)
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Telemarketing irytuje, zatem klienci lub organizacje konsumenckie wymyślają różne metody pozbywania się natrętnych sprzedawców. Prezentujemy dwa „skrypty antytelemarketingowe” oraz inne metody zniechęcania firm telemarketingowych do kontaktów z nami. Przykłady pochodzą z zagranicy, ale mogą być potraktowane jako pomysły na przyszłość na polskim rynku raczkującego telemarketingu (i raczkującej ochrony konsumenta).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja