Telemarketing irytuje (akcja w pięć minut) - Marketing przy Kawie
Telemarketing irytuje (akcja w pięć minut)Telemarketing irytuje (akcja w pięć minut)Telemarketing irytuje (akcja w pięć minut)Telemarketing irytuje (akcja w pięć minut)

Telemarketing irytuje (akcja w pięć minut)

Telemarketing irytuje (akcja w pięć minut)
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Telemarketing irytuje także osoby, które muszą go przygotowywać. Jeśli trzeba szybko i sprawnie zorganizować akcję sprzedaży dla siebie lub zewnętrznego zleceniodawcy, warto mieć gotową listę spraw do ustalenia, omówienia i akceptacji. W artykule kilka wskazówek, co powinno na niej się znaleźć.

Proszę sobie wyobrazić pracę telemarketera, gdy nagle, po zachodzie słońca gasną wszystkie światła. Telefony dzwonią, a jakże, centrala ma własne źródło zasilania, a właśnie nadawana jest reklama z numerem infolinii. Świec nie ma, szansa na dopływ prądu jest, ale co najmniej za godzinę. Wygląda to na zły sen. Co robić?

Nie twierdzę, że wszelkie tego typu zdarzenia można i trzeba przewidzieć.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to