Technologia i człowiekTechnologia i człowiekTechnologia i człowiekTechnologia i człowiek

Technologia i człowiek

Technologia i człowiek
Tomasz Borejza

Tomasz Borejza

-

Tomasz Borejza

Tomasz Borejza

Socjolog i dziennikarz. Krakus związany z warszawskim „Przeglądem” i londyńską „Coolturą”. Redaktor naczelny krakowskiego portalu Krowoderska.pl. Oprócz tego wierny fan węgierskiego wina i Starego Kleparza.

W platformach lojalnościowych, przynajmniej tych oferowanych przez liderów naszego rynku, możliwość integrowania wielokanałowej komunikacji z klientem jest już standardem. O jej skuteczności decyduje jednak nie tylko technologia. Ważne są umiejętności tych, którzy ją oferują oraz tych, którzy prowadzą program.

Platformy lojalnościowe są, a przynajmniej powinny być budowane jako wszechstronne narzędzia kontaktu z klientem. Nie można jednak zapominać, że narzędzie to, służąc do wysyłania komunikatów, przede wszystkim daje możliwość dokładnej analizy wszystkiego, co dzieje się w relacjach między organizatorem a uczestnikami projektu. – Program lojalnościowy nie tylko może, ale wręcz powinien być bazą do prowadzenia zintegrowanej komunikacji firmy – mówi Marcin Katański, prezes spółki MPL Verbum.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja