W platformach lojalnościowych, przynajmniej tych oferowanych przez liderów naszego rynku, możliwość integrowania wielokanałowej komunikacji z klientem jest już standardem. O jej skuteczności decyduje jednak nie tylko technologia. Ważne są umiejętności tych, którzy ją oferują oraz tych, którzy prowadzą program.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Platformy lojalnościowe są, a przynajmniej powinny być budowane jako wszechstronne narzędzia kontaktu z klientem. Nie można jednak zapominać, że narzędzie to, służąc do wysyłania komunikatów, przede wszystkim daje możliwość dokładnej analizy wszystkiego, co dzieje się w relacjach między organizatorem a uczestnikami projektu. – Program lojalnościowy nie tylko może, ale wręcz powinien być bazą do prowadzenia zintegrowanej komunikacji firmy – mówi Marcin Katański, prezes spółki MPL Verbum.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.