Techniki ilościowe wykorzystywane w badaniach marketingowych - Marketing przy Kawie
Techniki ilościowe wykorzystywane w badaniach marketingowychTechniki ilościowe wykorzystywane w badaniach marketingowychTechniki ilościowe wykorzystywane w badaniach marketingowychTechniki ilościowe wykorzystywane w badaniach marketingowych

Techniki ilościowe wykorzystywane w badaniach marketingowych

Techniki ilościowe wykorzystywane w badaniach marketingowych
Tomasz Michalski

Tomasz Michalski

-

Tomasz Michalski

Tomasz Michalski

Najogólniej badania marketingowe możemy podzielić na jakościowe (eksploracyjne) i ilościowe (konkluzywne). W poniższym artykule zajmę się najczęściej wykorzystywanymi narzędziami zaliczającymi się do tej drugiej kategorii. Opiszę więc takie techniki, jak wywiad kwestionariuszowy tradycyjny i wykorzystujący komputer, wywiad telefoniczny oraz ankietę pocztową i internetową.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja