Teaser potrzebuje pijaruTeaser potrzebuje pijaruTeaser potrzebuje pijaruTeaser potrzebuje pijaru

Teaser potrzebuje pijaru

Teaser potrzebuje pijaru
Agnieszka Zawada, Marek Skała

Agnieszka Zawada, Marek Skała

-

Agnieszka Zawada, Marek Skała

Agnieszka Zawada, Marek Skała

Modne ostatnio kampanie teaserowe wyraźnie potrzebują PR. Także wszelkie kampanie bazujące na kontrowersjach, mocnych emocjach mogą przynieść zaskakujące efekty, jeśli wcześniej dział PR nie przeanalizuje wizerunkowych zagrożeń.

Klasycznym przykładem, kiedy nadmierne emocje w fazie kreacji zaszkodziły samej kampanii, jest reklama Pekao S.A., w której doradczyni finansowa, wzorem Sharon Stone z Nagiego instynktu, zgrabnie zakłada nogę na nogę. Nawet pani prezes banku komentowała ten spot, no bo jak tu łączyć finanse z seksem. W całym zamieszaniu dopiero dziennikarze „Gazety Wyborczej” dostrzegli, że w reklamie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja