Modne ostatnio kampanie teaserowe wyraźnie potrzebują PR. Także wszelkie kampanie bazujące na kontrowersjach, mocnych emocjach mogą przynieść zaskakujące efekty, jeśli wcześniej dział PR nie przeanalizuje wizerunkowych zagrożeń.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Klasycznym przykładem, kiedy nadmierne emocje w fazie kreacji zaszkodziły samej kampanii, jest reklama Pekao S.A., w której doradczyni finansowa, wzorem Sharon Stone z Nagiego instynktu, zgrabnie zakłada nogę na nogę. Nawet pani prezes banku komentowała ten spot, no bo jak tu łączyć finanse z seksem. W całym zamieszaniu dopiero dziennikarze „Gazety Wyborczej” dostrzegli, że w reklamie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.