Tatu biorą marketingowy ślub!Tatu biorą marketingowy ślub!Tatu biorą marketingowy ślub!Tatu biorą marketingowy ślub!

Tatu biorą marketingowy ślub!

Tatu biorą marketingowy ślub!
Hubert Zientek

Hubert Zientek

-

Hubert Zientek

Hubert Zientek

- Jak ja lubię słuchać te dwie lezby - mówi mi niejeden znajomy nastolatek. Lena i Julia, choć - jak same przyznają - nie są i nie będą sobie nigdy wierne, to jednak, jeśli wygrają nadchodzący festiwal Eurowizji w Rydze, są gotowe zrobić coś nadzwyczajnego.

Niewykluczone, że wezmą nawet ślub.
O zespole Tatu wiele pisano już wcześniej w Marketingu przy Kawie (Potęga lesbijskiego marketingu, MpK nr. 13 oraz Zadzwoń do koleżanki ze szkoły, MpK nr. 15), ale pytanie, skąd bierze się tak ogromna popularność rosyjskiej pop grupy, skoro aranżowane przez nią piosenki są przez fachowców oceniane jako co najwyżej przeciętne, pozostaje nadal otwarte.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja