Targi? To działa, jeśli wiesz co robić! (część 5: targowy bilans) - Marketing przy Kawie
Targi? To działa, jeśli wiesz co robić! (część 5: targowy bilans)Targi? To działa, jeśli wiesz co robić! (część 5: targowy bilans)Targi? To działa, jeśli wiesz co robić! (część 5: targowy bilans)Targi? To działa, jeśli wiesz co robić! (część 5: targowy bilans)

Targi? To działa, jeśli wiesz co robić! (część 5: targowy bilans)

Targi? To działa, jeśli wiesz co robić! (część 5: targowy bilans)
Agata Markowska

Agata Markowska

-

Agata Markowska

Agata Markowska

Podczas targów nie ma czasu na zastanawianie się, co idzie dobrze, a co źle. Dopiero po zakończeniu imprezy przychodzi czas na podsumowania. Klucz do sukcesu? Trzeba to zrobić jak najszybciej.

Natychmiast po złożeniu stoiska trzeba pomyśleć i wyciągnąć wnioski, co było dobrze, a co źle, a także odpowiedzieć sobie na pytanie – czy udział w targach był sukcesem – mówi Mariusz Kania, prezes CEE Międzynarodowych Targów Warszawskich. Pomocą mogą być między innymi ankiety wypełniane przez zwiedzających. Dzięki nim dowiedzieliśmy się, że nasze stoisko jest zbyt małe i za mało mamy materiałów reklamowych – mówi jeden z wystawców Warszawskich Targów Mieszkań i Domów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to