Podczas targów nie ma czasu na zastanawianie się, co idzie dobrze, a co źle. Dopiero po zakończeniu imprezy przychodzi czas na podsumowania. Klucz do sukcesu? Trzeba to zrobić jak najszybciej.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Natychmiast po złożeniu stoiska trzeba pomyśleć i wyciągnąć wnioski, co było dobrze, a co źle, a także odpowiedzieć sobie na pytanie – czy udział w targach był sukcesem – mówi Mariusz Kania, prezes CEE Międzynarodowych Targów Warszawskich. Pomocą mogą być między innymi ankiety wypełniane przez zwiedzających. Dzięki nim dowiedzieliśmy się, że nasze stoisko jest zbyt małe i za mało mamy materiałów reklamowych – mówi jeden z wystawców Warszawskich Targów Mieszkań i Domów.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.